هرچه سریعتر رمز عبور Evernote خود را تغییر دهید!
نوشته شده توسط : ali
این شرکت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد به دنبال حملات اخیر تمامی شناسه‌های کاربری، آدرس‌های پست الکترونیکی و رمزهای عبور در اختیار سوءاستفاده‌گران اینترنتی قرار گرفته است...

شرکت ارائه دهنده خدمات ذخیره‌سازی آنلاین Evernote به دنبال بروز مشکلات و ورود هکرها در چند روز گذشته به شبکه داخلی آن از تمامی کاربران خود خواست هرچه سریع‌تر رمز عبور خود را تغییر دهند.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیای آمریکا تاسیس شده است سرویسی را در اختیار کاربران می‌گذارد که به موجب آن می‌توانند کلیه اطلاعات خود را روی فضای مجازی ذخیره کرده و آنها را به راحتی مدیریت کنند.

این شرکت که هم‌اکنون بیش از ۵۰ میلیون مشترک دارد یکی از محبوب‌ترین ارائه دهندگان خدمات ذخیره‌سازی آنلاین در جهان محسوب می‌شود.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد به دنبال حملات اخیر تمامی شناسه‌های کاربری، آدرس‌های پست الکترونیکی و رمزهای عبور در اختیار سوءاستفاده‌گران اینترنتی قرار گرفته است.

البته هنوز هیچ گزارشی مبنی بر دسترسی هکرها به سرویس‌های پرداخت آنلاین و اطلاعات ذخیره شده کاربران یا تغییر و از بین رفتن آنها منتشر نشده است.

سرویس Evernote شبیه به یک سیستم سازماندهی آنلاین برای انواع اطلاعات کاربران محسوب می‌شود و به آنها امکان می‌دهد اطلاعاتی از جمله کلیپ‌های ویدیویی، تصاویر، صفحات اینترنتی، یادداشت‌ها و برنامه‌های مربوط به قرارهای ملاقات خود را روی این سرویس مبتنی بر فضای پردازش ابری ذخیره کنند.
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: